The following warnings occurred:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 795 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 795 errorHandler->error





Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sesli Yanıt Sistemi Avantajları
05-27-2020, 08:46 PM (This post was last modified: 05-27-2020 08:48 PM by graphicdzyn.)
Post: #1
Sesli Yanıt Sistemi Avantajları
Sesli yanıt sisteminin avantajları hakkında kısa bilgiler paylaşmak istiyoruz. Sesli yanıt sistemi günümüzün iş kolaylaştıran eylemlerinden en önemlileri arasındadır. Firmalarla iletişime geçen müşterilere karşı sesli yanıt sistemini kullanarak, bir müşteri kendisine daha iyi katıldığını hissedecektir. Kendisiyle ilgilenildiğini düşünerek telefonu kapatmasını önlenmiş olunmaktadır bunu da eklemek gerekiyor.

Bir müşterinin sahip olabileceği herhangi bir soru ile, hızlı bir yanıt her zaman mevcuttur. Yanıt bilgilendirici ve zaman açısından verimlidir ve tek yapmanız gereken set menüsünden talimatları takip etmektir. Müşteriler [url="https://www.telesis.com.tr/"]sesli yanıt sistemi[/url] ni istedikleri zaman kullanabilirler. Çalışma saatleri, tatiller ve molalar çalışanların bulunabilirliğini belirler ve sınırlandırırken, sesli yanıt sistemleri her zaman müşterinin hizmetindedir.

Bu doğal olarak müşterinin ihtiyaç duyduğu anda hizmetlerin çoğunu veya tamamını alabileceği anlamına gelir. Canlı bir temsilciye sahip olma seçeneği tekbir sesli yanıt sistemi yardımıyla bazılarına hitap edebilirken, müşteriler artık şirketinize sınırsız erişime sahiptir.

Eğer siz de firmanızın telefon hatları için sesli yanıt sistemi kurdurmayı düşünürseniz http://www.telesis.com.tr adresinden yetkililerle iletişime geçebilirsiniz.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Messages In This Thread
Sesli Yanıt Sistemi Avantajları - graphicdzyn - 05-27-2020 08:46 PM

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 3 Guest(s)